سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود NVIDIA GeForce Experience v1.7.1.0 - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی بازی ها

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بازی را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید و سیستم شما برای اجرای بازی دچار مشکل شده باشد. NVIDIA GeForce Experience نرم افزار قدرتمندی است که به کاربران علاقه مند به بازی های ویدئویی که کارت گرافیک GeForce بر روی سیستم آن ها نصب باشد، کمک می کند که فشار روی گرافیک سیستم را کاهش دهند و قادر است که خود تنظیمات را روی سیستم تشخیص داده و با توجه به ظرفیت و کشش رایانه به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای بازی ها انجام دهد. در واقع با توجه به اینکه یک کامپیوتر ارزان قیمت همانند کامپیوتری قدرتمند و گران قیمت نیست و برای بازی ها باید تنظیمات بازی را با کامپیوتر تطبیق داد و این امری آسان نبوده و همیشه برای کاربر روشن نیست، NVIDIA در حال حاضر نسخه ی بتا GeForce Experience را ارائه کرده است که بازی های نصب شده روی رایانه را آنالیز کرده و با توجه به کامپیوتر تنظیمات لازم را به طور خودکار انجام می دهد تا تنظیمات بازی با رایانه منطبق گردند. این نرم افزار بازی های داخل رایانه را آنالیز می نماید و بهترین تنظیم ممکن را برای آن ها در نظر خواهد گرفت.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/9 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود HP USB Disk Storage Format Tool v2.2.3 - نرم افزار فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از آن ها

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که با مشکل کاهش حجم فلش مموری خود مواجه شده باشد، که این مشکل می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از نرم افزار های مختلف(hddreg) و سایر نرم افزارهایی که با بوت سر و کار دارند می توانند علت این پیش آمد باشند. این مشکل زمانی رخ می دهد که ویروس یا نرم افزار مورد نظر، فلش شما را به دو قسمت تقسیم کند. یک سکتور بوت یا راه انداز و  یک سکتور ثانویه که به همین علت شما فقط سکتور راه انداز را مشاهده می کنید و سکتور(بخش) ثانویه به علت فرمت نشدن مورد استفاده قرار نمی گیرد، که در بسیاری از این موارد با فرمت کردن فلش توسط سیستم هم مشکل حل نشده و شما فکر می کنید که فلش شما سوخته است.
HP USB Disk Storage Format Tool نام نرم افزار رایگان و کم حجمی است که می توانید با استفاده از آن مشکل کاهش حجم فلش خود را برطرف کنید. این نرم افزار ابزاری برای فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها می باشد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/9 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود فونت های انگلیسی متنوع - Ultimate Font Collection

در این مطلب شاهد 27 نمونه متنوع از فونت های انگلیسی می باشید، این فونت ها در فرمت های TTF و OTF تهیه شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/9 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Active UNDELETE Pro v9.0 - نرم افزار باز گردانی اطلاعات پاک شده سیستم

حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عکس های یادگاری، نرم افزارها و ... در اثر اشتباهی از بین رفته و پاک شده اند. ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد. نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.
UNDELETE نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و ... می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فورمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Ashampoo Burning Studio v14.0.1.12 - نرم افزار همه منظوره ی ایجاد و کپی دیسک

امروزه رایت انواع سی دی و دی وی دی امری عادی در میان کاربران تبدیل شده است. نرم افزار های زیادی در رابطه با کپی سی دی و دی وی دی ها وجود دارند. از نرم افزار بسیار رایج Nero تا Clone و Alchohol120% و ... که هریک با داشتن قابلیت هایی متفاوت کاربرانی مخصوص به خود را دارند. نرم افزار دیگری نیز وجود دارد که ممکن است در میان کاربران ایرانی زیاد شناخته شده نباشد اما این نرم افزار که Ashampoo Burning Studio نام دارد می تواند همان کارهایی را که نرم افزار معروف Nero انجام می دهد را برای کاربران اجرا نماید. حجم پائینی که این نرم افزار دارد می تواند در بسیاری از موارد دلیل بر برتری آن باشد این نرم افزار به گفته شرکت سازنده کمتر از 85 مگابایت از فضای دیسک را اشغال می کند که این میزان در مقایسه با نرم افزار های مشابه بسیار ناچیز به حساب می آید.

با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار می دهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده می توانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer  را دارا می باشد.
ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Steganos Privacy Suite v14.2.0 Revision 10510 - نرم افزار مجموعه ابزارهای گوناگون امنیتی

Steganos یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است.
بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و ... است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Rhinoceros v5.7.31113.14095 Corporate Edition x86/x64 + V-Ray 1.50.225 SR1 for Rhinoceros 5 - نرم افزار طراحی مدل های سه بعدی

Rhinoceros یکی از نرم افزارهای طراحی مهندسی قدرتمند است که هم به طراحان حرفه ای و هم به کاربران معمولی اجازه می دهد که به طراحی اشکالی چون انواع مختلف مدل های کشتی بپردازند. راینو  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی است که در سال 1980 توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد و در آن از سیستم نربز (Non-uniform Rational B-Spline) استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است. سابقه نربز به سال 1950 میلادی بر می گردد که با توجه به نیاز در صنایع کشتی سازی و اتومبیل به وجود آمد. این سیستم ابتدا در صنعت خودرو و در نرم افزارهای مخصوص آن و سپس در زمینه ها ی دیگر گرافیک کامپیوتری وارد شد. اصول ساخت سطوح در راینو بر ساخت منحنی ها استوار است. برای مدلینگ در محیط راینو ابتدا شبکه ای از منحنی ها در فضا ایجاد شده و سپس تبدیل به سطح می شوند. راینو نرم افزاریست که بر روی کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ ها بدون نیاز به هیچ سخت افزار خاصی بسیار سریع خواهد بود.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه