دانلود NetWorx v5.2.11.13327 - نرم افزار محاسبه ترافیک اینترنت مصرفی

مشاهده ی فعالیت های شبکه و نظارت بر اتصالات اینترنت از جمله کارهایی است که با استفاده از ابزارهای تخصصی قابل انجام می باشد، اما هر کاربری می تواند با استفاده از نرم افزار Networx تمامی این کارها و حتی فراتر از آن را به راحتی انجام دهد. بیشترین کاربرد این نرم افزار نظارت بر پارامترهایی چون: سرعت اتصال، استفاده از پهنای باند و تست شبکه می باشد. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تعیین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی تروجان ها و حملات هکر ها می باشد، با خبر می شوید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد، تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران با هر سطح دانشی، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 37

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

مشخصات

فرمت فایل: JPG
حجم فایل: 57.3 مگابایت


[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود DxO Optics Pro v9.1.0 Build 1505 Elite x86/x64 - نرم افزار بهینه سازی عکس های دیجیتال

نرم افزار گرافیکی DxO Optics Pro برای عکاسان آماتوری مفید است که عکاسی را تازه شروع کرده اند. DxO Optics Pro هر 2 فرمت jpg و RAW را پشتیبانی می کند و خیلی از مشکلاتی که از لحاظ کیفیت دامنگیر عکاسان است را از جلوی پایشان بر می دارد. همچنین توسط این برنامه می توانید به صورت ویژه بر روی تصاویر زوم کنید اما کیفیت از بین نمی رود. با این نرم افزار فوق العاده محدودیت را از دوربین عکاسی خود حذف کنید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود AI RoboForm Enterprise v7.9.3.0 - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود YouTubeGet v6.1.6 - نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب و تبدیل فرمت آن

YouTubeGet نرم افزاری است که تمام آنچه را که شما برای دانلود سریع و آسان فایل های ویدیویی از یوتیوب و سپس تبدیل آن ها به فرمت های دلخواهتان به منظور ذخیره سازی و استفاده های متفاوت نیاز دارید، در خود جای داده است. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود فایل های ویدیویی که در فرمت FLV می باشند، به صورت خودکار آن ها را به فرمت های MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV و ... تبدیل می کند تا شما قادر باشید فیلم های یوتیوب را بر روی MP4 یا تلفن همراه خود، نمایش داده و ببینید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

در این پست وب سایت  2alborzنرم افزاری را با عنوان YoWindow
برایتان آماده کرده ایم. این  نرم افزار از یک شیوه ی مدرن و جدید برای
نمایش آخرین وضعیت آب و هوا در دسکتاپ استفاده می کند. در واقع اکثر
نمایشگرهای آب و هوا گدجت های کوچکی هستند که در گوشه ای از دسکتاپ قرار
میگیرند این در حالی است که شما با استفاده از این نرم افزار به صورت یک
تصویر انیمیشنی از آخرین وضعیت آب و هوای محل سکونت خود مطلع می شوید. به
عبارت دیگر در این برنامه پوسته های مختلفی با موضوعات خورشید، برف، باران،
مه، طوفان، رعد و برق، وزش باد، ماه، ستاره و … قرار دارد که اگر در محل
سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با
محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این
برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی
باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران
خواهد بود. علاوه بر این اطلاعات دقیق از دما و سایر اطلاعات مربوط به
هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 9:34 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود VideoGet v6.0.2.77 - نرم افزار دانلود هر ویدئو با هر پسوندی از هر سایتی

امروزه سایت های بسیاری را در اینترنت می توان یافت که اقدم به ارائه خدمات مختلف سرگرمی برای کاربران می نمایند. این وب سایت ها با قرار دادن ویژگی های مختلف و ارائه خدمات گوناگون وسیله سرگرمی کاربران را فراهم می کنند. در میان این وب سایت ها می توان به سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اشاره نمود. آن ها با قرار دادن ویژگی آپلود و نمایش فایل های تصویری یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای کاربران را فراهم می کنند. از این دسته سایت ها می توان به وب سایت هایی همچون YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video و ... اشاره نمود. در این وب سایت ها شما می توانید حتی کلیپ های تصویری خوانندگان مورد نظر خود را نیز بیابید. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت ها، نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.
نرم افزار VideoGet ابزاری قدرتمند جهت دانلود هر ویدئو با هر پسوندی از هر سایتی که دوست دارید می باشد. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از سایت های YouTube ،MySpace ،Google Video ،Yahoo Video ،DailyMotion ،AnimeEpisodes.net ،DumpALink ،Glumbert ،Lulu TV ،VSocial ،PhotoBucket ،Yikers ،ZippyVideos and a lot توانایی پشتیبانی بیش از 250 سایت دیگر دریافت موزیک و تصویر می باشد. برنامه VideoGet همانند یک مدیر دانلود برای شما عمل می کند و در محیط ساده این برنامه، شما توانایی مدیریت لینک های دانلود و اجرای زمانبندی برای دریافت هر فایل ویدیویی را دارید.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه