سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 43

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.




مشخصات

فرمت فایل: JPG
حجم فایل: 67.5 مگابایت


[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Flash Professional CC v13.1.1 x64 - نرم افزار ادوبی فلش سی سی

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

قابلیت های نرم افزار Adobe Flash Professional:
- خروجی با کیفیت بالا
- بهبود انتشار اچ تی ام ال
- فونت های Sync
- تنظیمات Sync
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق یو اس بی
- طراحی بلادرنگ
- ویرایشگر کد قدرتمند
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- ویرایش هرچه آسان تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
- سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
- امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
- امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
- مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
- سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را در حالت trial نصب کنید.
3- آپدیت نرم افزار را نصب کنید.
4- با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt نرم افزار را کرک کنید.

لینک های دانلود


اطلاعات نسخه ی 13.0.0.759 - مگابایت
دانلود دانلود بخش اول
دانلود دانلود بخش دوم

دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ی 13.0.1 - 74.6 مگابایت
دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ی 13.1.0.217 - 1.12 مگابایت
دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ی 13.1.1- 471.7 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Premiere Pro CC v7.2.1 x64 - نرم افزار ادوبی پریمایر سی سی

شرکت ادوبی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی پریمایر را نیز با نام Adobe Premier Pro CC منتشر کرد. با نسخه ی CC این نرم افزار می توانید ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید. ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و ... می باشند، در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وب سایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد. شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Premier Pro CC:
- ویرایش سریع تر ویدئو ها
- تایم لاین دوباره طراحی شده
- مدیریت مدیا بهبود داده شده
- رنگ بندی تسریع شده
- امکان به اشتراک گذاری کارهای خود با سایر ادیتورهای دنیا
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را در حالت trial نصب کنید.
3- آپدیت نرم افزار را نصب کنید.
4- با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt نرم افزار را کرک کنید.

لینک های دانلود


اطلاعات نسخه ی 7.0 - 1110 مگابایت
دانلود دانلود بخش اول
دانلود دانلود بخش دوم
دانلود دانلود بخش سوم

دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ی 7.0.1 - 260.8 مگابایت
دانلوددانلود فایل آپدیت به نسخه ی 7.2.1 - 305.6 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)


[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود KMPlayer v3.8.0.118 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و ...

لینک های دانلود


دانلود - 32.2 مگابایت


[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Photoshop CC v14.2 x86/x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی

شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CC: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود WSUS Offline Update v8.9 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس و نصب به صورت آفلاین

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد. مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است. اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین، امکان نصب و آپدیت ویندوز آن گونه که باید و شاید وجود ندارد. کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد. کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید. قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید.

[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Wise Disk Cleaner v8.03.573 - نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی

حتماً برای کاربران پیش آمده که پس گذشت مدتی ویندوز آن ها کند خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که چرا این مشکل پیش می آید؟ این مشکل زمانی به اوج می رسد که نرم افزارهای کاربردی و جانبی هم برروی ویندوز نصب گردد. وقتی ابزاری نصب می شود به طبع فایل هایی را بر روی هارد دیسک کپی خواهد کرد. گاهی اوقات اتفاق می افتد که فایلهای هم نام با سایز یکسان در سیستم خود ایجاد می کنید و این فایل ها برای مدت زیادی در هارد شما باقی می مانند و فضای بیخودی از هارد را اشغال می کنند. ضمناً برخی از فایل های سیستمی نیز هنگام مشاهده پیش نمایش تصاویر درون یک پوشه در همان پوشه ایجاد شده و یا هنگام مرور وب فایل های موقت زیادی بر روی سیستم شما ذخیره شده و فضای هارد را اشغال می نمایند. این نرم افزارها  و به طور کلی طی مدتی کار کردن با ویندوز فایل هایی به صورت مخفی در جای جای هارد دیسک و  درایو ها می گیرند که هم فضایی از هارد دیسک را اشغال کرده و هم باعث کند شدن ویندوز خواهند شد. هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری می باشد که می بایست در مدت زمان دوره ای خاصی اقدام به پاکسازی فایل های اضافی موجود بر روی آن و رسیدگی به مشکلات آن نمود. برای انجام این امور می توان از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها بسیاری از این امور را برای کاربران به صورت خودکار انجام می دهند. پاکسازی دیسک ها یکی از مهمترین کارهایی می باشد که این نرم افزارها عهده دار انجام آن می باشند. پاکسازی فایل های سیستمی اضافی و بدون استفاده توسط این نرم افزارها در افزایش فضای دیسک بسیار پر ثمر می باشد.

Wise Disk Cleaner نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی و بدون استفاده می باشند، این نرم افزارکاربر پسند، سریع و راحت باعث آزاد نمودن  فضای درایو با حذف فایل های بیهوده که دیگر استفاده نمی شوند می شود. کامپیوتر شما پر از فایل های این گونه است که هم فضای هاردتان را اشغال کرده و این نرم افزار بیش از 50 نوع فایل بیهوده را شناسایی می کند. توسط این نرم افزار شما می توانید انتخاب کنید که فایل ها کامل حذف شوند و یا به سطل بازیابی فرستاده شوند.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به پاکسازی بخش هایی همانند Internet Temporary Files و پاکسازی پوشه Temp در Local Settings، پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و ...اشاره نمود. در سایت این نرم افزار ذکر شده است که این نرم افزار پس از تست بر روی یک هارد lapto ، اقدام به کشف 872 مگابایت فایل بیهوده نموده است. این نرم افزار محصولی از شرکت wise software می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wise Disk Cleaner Pro: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/27 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

   1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه