سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Saina v2.0.1 - مرورگر ایرانی ساینا

مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما (مدیریت توسعه ملی اینترنت) اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نکات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه نموده است.
ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. این مرورگر ایرانی سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. از جمله قابلیت های این مرورگر می توان به سطح امنیت بالا، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایت ها، اشاره کرد. این مرورگر ایرانی به شکل متن باز - اپن سورس - طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی از قسمت های این مرورگر مشابه خارجی ندارد، برای مثال بخش حمایت از خانواده در این مرورگر دیده شده تا خانواده‌ها این امکان را داشته باشند که اجازه استفاده بخشی از آدرس های اینترنتی را به فرزندان خود ندهند و از طرفی امکان کنترل استفاده از IP آدرس ها برای سنین مختلف در این مرورگر دیده شده است. این نرم افزار متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می‌کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود MAGIX Video Easy HD v5.0.2.105 - نرم افزار ویرایش فیلم

نرم افزار Video Easy HD اولین برنامه ویرایش فیلم برای تمام خانواده محصولی از MAGIX شرکت می باشد. استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتذیان بسیار آسان می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Digital Anarchy Beauty Box Video v3.0.6 - پلاگین رتوش صورت در فیلم برای افترافکت و پریمایر

شرکت دیجیتال انارچی توانسته در زمینه تولید پلاگین های سبک و کم حجم نام خوبی از خود برجای بگذارد. Beauty Box Video یکی از پلاگین های معروف این شرکت است. Beauty Box Video پلاگین روتوش و صاف کردن پوست در ویدئوها، برای برنامه های After Effects, Final Cut Pro, Premiere Pro و OpenFX می باشد و  یکی از پرفروش ترین پلاگین‌های نرم افزار افتر افکت است. این نرم افزار دارای قابلیت ماسک کردن خودکار برای روتوش دقیق تر بوده و همچنین دارای تنظیمات مختلف برای افکت‌های مختلف برای صاف کردن چین و چروک‌های پوست و حذف لکه‌ها می‌باشد. این پلاگین با استفاده از الگوریتم‌های متعدد برای تخمین تناژ رنگی پوست استفاده می‌کند. این تکنولوژی روند ساخت ماسک را بهتر کرده و بدین ترتیب روتوش با کیفیت تری بدست خواهد آمد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Beautune v1.0.1 - نرم افزار رتوش حرفه ای تصاویر چهره

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید عکس های خود را رتوش کرده و نواقص موجود در چهره ی خود را برطرف کنید، اما چون با نرم افزارهای ویرایش عکس چون فتوشاپ، آشنایی ندارید، قادر به انجام این کار نشده اید. Beautune نرم افزار مفید و آسانی است که به صورت ویژه برای ویرایش تصاویر چهره (پرتره) طراحی شده است. این برنامه با فراهم آوردن طیف وسیعی از ابزارها برای شما، سفارشی کردن صورت، چشم ها و دهان را امکان پذیر می کند. روتوش، صاف کردن صورت و از بین بردن چین و چروک‌های صورت شما به صورت کاملاً اتوماتیک، از قابلیت‌های این نرم افزار می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از ابزارهای آن برای رنگ سفید دندان‌ها و قرمزی لب‌هایتان استفاده کنید. شما بدون نیاز به داشتن هیچ گونه مهارتی در زمینه رتوش عکس می توانید با استفاده از این نرم افزار به آسانی از ابزارهای فوق العاده آن برای رفع لک، رفع جای جوش، رفع قرمزی چشم، آرایش کامل صورت و روتوش آن، استفاده کنید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود WinZip Courier v5.0 - نرم افزار فشرده سازی و محافظت از فایل های ضمیمه ی ایمیل

به کمک نرم افزار WinZip Courier به صورت اتوماتیک می توانید سایز فایل های ضمیمه ی ایمیل خود را کاهش داده و نسبت به درستی آن ها مطمئن شوید. این ابزار به کمک سیستم فشرده سازی و رمزنگاری به سیستم ایمیل شما کمک بسیاری می کند با برنامه ی ایمیل شما به صورت خودکار هماهنگ می شود و فایل هایی که قرار است صادر کنید را فشرده سازی و محافظت می کند. شما کافی است متن ایمیل تان را بنویسید، فایل مورد نظر را ضمیمیه آن کنید و دکمه ی ارسال را فشار دهید مابقی کارها توسط WinZip Courier انجام می شود. این نرم افزار در واقع در پشت صحنه ی سیستم شما کار می کند.

Courier به صورت خودکار فایل های ضمیمه ی ایمیل تان را فشرده سازی می کند و  قبل از ارسال ایمیل آن را به صورت یک بسته ی کوچک در آورده این کار بدون هر گونه کلیک اضافی  صورت می گیرد. با دوبار کلیک بر روی فایل نمایش  داده شده می توانید آن را ویرایش، مشاهده و ذخیره نمایید تمام این کارها در یک مرحله و به سادگی اجرا خواهند شد. اگر شما بخواهید به صورت مستقیم یک فایل را از برنامه هایی مانند Microsoft Word، Excel، PowerPoint ارسال کنید Courier این فایل ها را فشرده سازی و ارسال می کند و نیازی نیست که شما ادامه ی کارتان را متوقف نموده و یا در کارتان وقفه ای بوجود آورید. از آن جایی که پیغام های ایمیلی برای رسیدن به مقصد باید از سوییچ ها، روترها و سرورهای مختلفی عبور کنند قرار دادن فایل ضمیمه در کنار آن ها ممکن است با مشکل همراه شود اما با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES، می توانید فایل های ضمیمه ی خود را از دسترسی افراد ناشناس محافظت کنید. قدرت این نرم افزار در ارسال ایمیل های کم حجم تر، مطمئن تر و به صورت خودکار است.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Allegorithmic Substance Designer v4.0.0 Build 13014 x86/x64 - نرم افزار ساخت texture

Texture تصاویر کوچکی هستند که می توانید طرح خود را با آن ها کاغذ دیواری کنید. Substance Designer نرم افزاریست که در ساخت انواع Texture با اشکال و طرح های مختلف به شما کمک می کند و شما فقط و فقط با زدن چند کلیک می توانید زیبا ترین Texture را طراحی نمایید. در صورتی که نیازمند ساخت texture  های واقع گرایانه هستید و یا مشغول ساخت بازی های رایانه ای و نرم افزارهای شبیه ساز سه بعدی می باشید Substance Designer می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. البته بااین نرم افزار می توان بافت چوب، آجر و ... را نیز ساخت.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود EmEditor Professional v14.0.1 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن

بسیاری از کاربران امروزه برای نگارش متون مختلف از برنامه های ویرایشی متن بسیاری استفاده می کنند، نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با ویژگی های متعدد کاربران را در این امر یاری می کنند. اما بسیاری از این نرم افزارها در بسیاری از مواقع با مشکلاتی روبه رو می شوند که یکی از این مشکلات ویرایش فایل های حجیم می باشد، متون گسترده با حجم بالا در هنگام بارگذاری در این نرم افزارها دچار مشکل شده و در هنگام انجام عملیات ویرایشی نیز از سرعت بسیار پایینی برخوردار می باشند.
EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای 1 گیگابایت حافظه اصلی باشد، این نرم افزار قادر است تا یک فایل 4 گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه 6.00 این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر 3 دقیقه و 54 ثانیه بود که در نسخه 7.00 این برنامه، این زمان به 13 ثانیه کاهش داده شده است.

همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از 9 دقیقه و 5 ثانیه به 1 ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف 248 گیگابایت یا 2,1 بیلیون خط)

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه