سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود System Speed Booster v3.0.6.2 - نرم افزار بهینه سازی سیستم و رفع خطاهای سیستم

آیا تا به حال هزینه ی بالایی جهت بالا بردن سطح سیستم تان پرداخته اید؟ از سرعت پایین سیستم تان، از کراش های گاه و بیگاه و پیغام های خطا خسته شده اید؟ نمی دانید چگونه این مشکلات را رفع کنید؟
System Speed Booster همان چیزی است که شما را به روز می کند. این نرم افزار به شما لذت داشتن شبکه ی امن و پاک، با سرعت بیشتر، سیستم بدون خطا و دوست داشتنی می دهد. تنها با دوبار کلیک شما می توانید سیستم جدید و کامل و با بهره گیری از System Speed Booster داشته باشید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/8/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.1.179 - نرم افزار حفاظتی آویرا

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Internet Security:
- حفاظت موثر در برابرانواع ویروس ها، کرم ها و تروجان ها و تهدیدهای دیگر
- شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
- سرعت اسکن بالا
- طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
- محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
- محافظت در برابر انواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
- محافظت ویژه در برابر ویروس های مخصوص ایمیل (POP 3)
- قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
- سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
- محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
- فایروال گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار
- ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
- ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
- کاربرپسند بودن
- و ...

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

این مدار ساعت باینری با نگاه کردن به عکسها متوجه می شید

یک ساعتی که خیلها دنبالشن و ساخت این مدارخیلی اسونه

در اینده بازم از این نوع ساعت داخل سایت قرار میدم

با گشتن داخل سایتها خواهید دید که با قیمت بالای به فروش میرسه

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود avast! Internet Security v9.0.2008 - نرم افزار امنیتی اوست

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! Internet Security:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی زیبا، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و آیکون ها بسیار جذاب
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها
- دارای 2 پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند
- قابلیت آپدیت خودکار آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با ویندوز 7 و XP و Vista به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آنها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- حفاظت کامل در برابر حملات اینترنتی و پوشش تمام اسکریپت های اجرایی بر روی سیستم عامل
- دارای لایسنس دائمی
- و ...

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

Internet-Download-Manager-6.12-Build-3-Beta

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد، اما اکثر کاربران در کرک کردن این نرم افزار به مشکل برمی خورند.
نرم افزار IDM Cracker Tool این مشکل را برای شما حل کرده است. با استفاده از آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی نسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار، یک پچ جدا داشته باشد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 8:10 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود VLC Media Player v2.1.1 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VLC Media Player:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و کاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و ...

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

   1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه