سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 2 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود
با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.
امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.
«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
Internet Download Manager یا به اختصار «IDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/12/4 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Mentor Graphics HDL Designer v2012.1 - قدرتمندترین نرم افزار طراحی HDL بدون نیاز به کدنویسی

یکی از پر کاربردترین کارها در رشته‌ی الکترونیک ساخت و طراحی HDL یا زبان توصیف سخت افزاری بوده که انجام آن نیازمند دانش کدنویسی به زبان‌های سخت افزار است و تا قبل از این که نرم افزارهای پیشرفته‌ای وارد این عرصه شوند کار با این گونه زبان‌ها دشواری زیادی داشت؛ اما با پیشرفت علم کامپیوتر و وارد شدن سیستم‌های کامپیوتری به صنعت نرم افزارهای جدیدی وارد بازار شدند و روند بسیاری از امور را تسریع بخشیدند.

HDL Designer نرم افزار پیشرفته و معروف شرکت Mentor Graphics است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کدنویسی بتوانید HDL های مورد نظر خود را طراحی کنید. این برنامه برترین نرم افزار موجود برای ساخت و طراحی HDL به روش گرافیکی است. در واقع شما با کشیدن حالات (State) یا شماتیک مدار دیجیتالی خود با استفاده از گیت‌ها و ابزارهای موجود و تلفیقی از متن می‌توانید کد Verilog یا HDL مدار خود را بدست آورده، Compile کنید و در نرم افزارهای دیگر بکار ببرید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Mentor Graphics HDL Designer: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/12/4 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود CCleaner v4.10.4570 Free + Professional + Business + Technician + Portable - بهترین نرم افزار حذف فایل‌های اضافی ویندوز

استفاده مکرر از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای مختلف در طولانی مدت باعث کند شدن سیستم و از دست رفتن آن کارایی اولیه می‌شود، هر دفعه که نرم افزار جدیدی بر روی سیستم نصب می‌شود و یا یک برنامه بروزرسانی می‌شود اکثر اطلاعات قدیمی و بدون کاربرد بر روی سیستم باقی می‌مانند، هر چقدر که از مرورگر اینترنت بیشتر استفاده شود، فایل‌های ذخیره شده از اینترنت که اصطلاحاً Cache نامیده می‌شود مرتباً بیشتر و حجیم‌تر می‌شوند و بعد از مدتی به علت زیاد شدن فایل‌های اضافی و بدون کاربرد سرعت سیستم به شدت افت می‌کند و کار کردن با آن سخت می‌شود، در این مواقع اکثر کاربران تمایل دارند تا ویندوز خود را مجدداً نصب کنند تا بتوانند همان کارایی اولیه را بدست آورند، در صورتی که با نگه داری و پاک سازی مرتب سیستم این مشکل حل می‌شود و نیازی به نصب مجدد سیستم عامل نیست.

CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار CCleaner: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/2 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

والپیپر های زیبا به همراه تقویم اسفند ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای اسفند ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/2 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Snagit v11.4.1 Build 195 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

ضبط و عکس برداری از صفحه‌ی مانیتور یکی از ارکان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الکترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای کاربردی است. در این روش کاربر از نزدیک با محیط کار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه کارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الکترونیک کمک خواهد کرد.

Snagit محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب‌ترین و معروف‌ترین نرم افزار در زمینه‌ی عکس برداری از صحنه‌ی نمایشگر و انجام کارها و ویرایش‌های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش شما همراه با تمامی نشانه‌ها و هرچه که به چشم می‌بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام‌تر ویرایش می‌کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاشتن فیلم‌های ساخته شده از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار SnagIt: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/2 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]


قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه