سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.471 - سی دی بوتیبل پارتیشن بندی هارد

Paragon Hard Disk Manager Professional نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتیبان گیری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Paragon Hard Disk Manager Professional: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Windows 8.1 Update 1 AIO 20in1 x86/x64 Integrated February 2014 Preactivated - ویندوز 8.1، همراه با جدیدترین آپدیت ها به صورت فعال شده

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

این نسخه از ویندوز دربردارنده 20 نسخه مختلف ویندوز 8.1 به همراه تمامی آپدیت های ارائه شده توسط مایکروسافت تا ماه ژانویه 2014 و به صورت از پیش فعال شده (بدون نیاز به فعال سازی) می باشد.

برخی از تغییرات ویندوز 8.1 نسبت به ویندوز 8: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Enigma Virtual Box v7.10 Build 20131218 - نرم افزار ادغام فایل های جانبی در یک فایل اجرایی

Enigma Virtual Box نرم افزار مفید و پرکاربردی برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن می توانند فایل های جانبی برنامه خود مانند تصویرها، فایل‌های dll، فایل‌های ocx و هر نوع فایل دیگر را به فایل اجرایی خود بچسبانند. این نرم افزار قدرتمند محصولی رایگان از شرکت Enigma Protector است. این نرم افازر دارای یک رابط کاربری بصری است که کار با برنامه را آسان می کند. در پنجره اصلی آن برای دسترسی سریع تر، تمامی ویژگی ها و ابزارهای مورد نیاز شما در چند زبانه (تب) مرتب شده است. پس از چسباندن فایل‌های جانبی به برنامه، این فایل‌ها همانند گذشته برای برنامه در دسترس و قابل مشاهده خواهند بود ولی برنامه‌های دیگر و مشتریان شما نخواهند توانست فایل‌ها را مشاهده و بازخوانی نمایند.  نکته مهم دیگری که در مورد Virtual Box وجود دارد این است که این ابزار می تواند فایل های مورد نظر شما را فشرده کرده و در فضا صرفه جویی کرده و محصول نهایی شما را کوچکتر کند. این نرم افزار در نهایت سادگی استفده، ویژگی های بزرگی را فراهم می کند و بهترین نرم افزار در رده خود می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Enigma Virtual Box: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود BlueStacks App Player v0.8.5 Build 3042 - اجرای برنامه‌ها و بازی‌های آندروید بر روی ویندوز

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار BlueStacks App Player: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود WYSIWYG Web Builder v9.3.0 - نرم افزار ساخت صفحات وب

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد که به کمک افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یک سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WYSIWYG Web Builder: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود IDM UltraEdit v21.00.1027 - نرم افزار ویرایشگر متن و نوشتن انواع فایل های متنی و برنامه نویسی

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ،PHP ،Perl ،Java ،JavaScript ،VB ،C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraEdit: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/25 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Hippo Animator v3.3.5151 - نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن وب سایت

Hippo Animator نرم افزاری با محیطی کاملاً قابل فهم و شهودی است که می تواند جهت طراحی و ساخت فیلم و انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی بکار برده شود. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با 99 درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، javascript، VML، GIF، banner animation، canvas animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hippo Animator: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/24 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

   1   2   3   4      >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه