سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Ashampoo Snap v7.0.1 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عکس از محیط نرم افزارهای مختلف و کاری ویندوز به صورت یک Screen Shot با کیفیت و گویا از جمله کارهای است که ممکن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط کار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امکان عکس برداری را با استفاده از کلید Print Screen بر روی صفحه کلید مهیا کرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز کیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود System Mechanic v12.5.0.79 - نرم افزار سرویس کامل سیستم شما

System Mechanic ابزاریست قدرتمند و همه کاره که با تمیز نمودن سیستم و رفع اکثر مشکلات و خطاهای موجود درسیستم سرعت اجرایی و کارایی ویندوز را افزایش داده و به بهترین روش های ممکن از ویندوز شما نگهداری می کند. System Mechanic یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های بهینه ساز ویندوز بشمار می رود که معمولاً در سایت های اینترنتی دانشگاه ها مراکز دولتی و غیره از آن جهت پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر های مشکل دار استفاده می کنند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Zoner Photo Studio Pro v16.0.1.5 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آن ها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده رو به رو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.
Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.

جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.
درجه بندی حرفه ای: Zoner Photo Studio برای عکاسانی که به محیطی کامل و انعطاف پذیر نیاز دارند بهترین امکانات با جدیدترین تکنولوژی ها را فراهم می آورد. لایه های جدید ویرایشی با آپشن های کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد. از اکثر استاندارد های رایج نظیرRAW, HDR, DNG, 16-bit/channel, EXIF, IPTC, XMP و ... پشتیبانی کامل می کند. همچنین این نرم افزار از فناوری پردازشی MMX که در سی پی یو های جدید و به اصطلاح چند هسته به روز رسانی و تغییر کرده است پشتیبانی کاملی را به عمل می آورد. مدیریت رنگ ها و پشتیبانی از نهایت کیفیت در استفاده رنگ ها که 48 رنگ در کوچکترین ذره از تصاویر می باشد،کیفیتی مثال زدنی را برای تصاویر و عکس های کاربران تضمین می کند. 
تمامی خواسته ها در یک بسته: Zoner Photo Studio شامل ابزارهایی است که به کاربرانش این امکان را می دهد تا مدیریتی کامل بر تصاویر خود داشته باشند. در حقیقت این نرم افزار می تواند تمامی نیازهای کاربر را برآورده سازد.
پشتیبانی از GPS: نرم افزار Zoner Photo Studio قابلیت بسیار جالب را به کاربران هدیه می دهد. قابلیتی که در کمتر نرم افزاری یافت می شود و آن هم پشتیبانی از GPS است. با این وجود کاربران به سادگی می توانند تمامی اتفاقات رخ داده شده را در سراسر دنیا به صورت  تصاویر دریافت کنند، البته این قابلیت زمانی فعال خواهد بود که هم اینترنت قابل دسترس باشد و هم این که با محصول گوگل یعنی Google Map هماهنگ شود.
گالری مخصوص وب سایت ها: Zoner Photo Studio در زمینه تصاویر و به کارگیری آن در وب سایت ها هم ابزاری مناسب پیشکش کرده است. با توجه به این که امروزه تصاویر یکی از عوامل افزایش بازدیدکننده است این نرم افزار قابلیتی را به کاربران ارائه می دهد تا با صرف کمترین زمان بهترین گالری ها را پدید آورند . این کار تنها با چند عمل کلیک کردن صورت می گیرد بدون این که حتی نیاز به یک کلمه برنامه نویسی باشد. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود SX WiFi Security Suite v1.0 - مجموعه ابزار برقراری امنیت در شبکه های وای فای‎

وای فای (Wi-Fi) نام یک فناوری پرطرفدار شبکه های بی سیم است که با استفاده از امواج رادیویی امکان اتصال پر سرعت به اینترنت یا شبکه را فراهم می سازد. با فناوری اتحادیه «وای فای» ارتباطی با قدرتی بیشتر از Bluetooth ایجاد می‌شود. ارتباط Wi-Fi بیشتر بر پایه ارتباط شبکه اینترنت به صورت بی سیم تاکید می‌کند و همین امر باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده‌است با استفاده از این تکنولوژی به راحتی در مسافرت، هواپیما و یا هتل می‌توان از طریق Laptop به اینترنت متصل شد. و اما امروزه امنیت یکی از ضروری ترین مواردی است که در راه اندازی هر شبکه ای باید اعمال گرد. با گسترش شبکه های بی سیم (وای فای) و استفاده زیاد و عمومی شدن این شبکه ها،برقراری امنیت درآن یک امر مهم و ضروری می باشد. همان طور که راه اندازی این شبکه بی سیم بسیار راحت و اتصال به آن نیز بسیار سریع می باشد، به همین سادگی و سرعت نیز امکان رخنه در آن وجود دارد
SX WiFi Security Suite مجموعه ای از جدیدترین ابزارها برای برقراری امنیت مطلق در شبکه های WiFi می باشد. از جمله ابزارهای موجود در این مجموعه می توان به Wi-Fi Password Decryptor، Wi-Fi Password Dump، Wi-Fi Password Key Generator و Wi-Fi Password Remover اشاره کرد. در حقیقت SX WiFi Security Suite مجموعه ای از ابزارهای کارآمد و قابل اطمینان است که برای رسیدگی به مسائل مختلف پسورد وای فای، طراحی شده است که استفاده از این ابزارها نیز بسیار ساده می باشد. با استفاده از ابزار With Wi-Fi Password Key Generator می توانید برای مودم های بی سیم و یا روترها، با استفاده از تنظیمات امنیتی WEP, WPA و یا WPA2 کلیدهای دسترسی قوی را ایجاد کنید، که رمز عبور می تواند شامل ترکیبی تصادفی از کاراکترها، از جمله اعداد، سمبل ها، حروف کوچک و بزرگ باشد.

ابزار WiFi Password Remover می تواند به شما در کشف پسورد وایرلس شما و حذف آن از سیستم شما کمک کند. عملکرد اصلی ابزار WiFi Password Decryptor نیز کمک به شما در ریکاوری پسوردهای وایرلس فراموش شده و یا نابجا و فعال سازی دسترسی دوباره شما به کانکشن، تنها با یک کلیک می باشد. Wi-Fi Password Dump یک ابزار command line است که به منظور اسکن منیجر پیکربندی بی سیم و بازیابی دستگاه های شناسایی شده، همراه با برخی از اطلاعات امنیتی آن ها (به عنوان مثال نوع پسورد)، طراحی شده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود ProShow Producer v6.0.3392 - نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی

ساخت اسلاید ها با استفاده از تصاویر دیجیتال جهت مرور و زیبا تر نمودن محیط مشاهده اینگونه تصاویر در نگهداری و استفاده از آنها با همه گیر شدن انواع و اقسام دوربین های دیجیتالی و تلفن های همراه که اینگونه تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهند روز به روز محبوب تر می شود و از آنجایی که این یک کار عمومی می باشد هرچه کارایی نرم افزار هایی که این امکان را به را به افراد می دهند ساده تر و آسانتر باشد به همان نسبت آن نرم افزار از دید کاربران محبوب تر می باشد. نرم افزار ProShow Producer یکی از همین دست نرم افزار ها می باشد که ابزاری قدرتمند جهت ساخت اسلاید ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به راحتی قادرید آلبوم دیجیتالی خود را در کمترین زمان و با افکت های زیبا و قالب های آماده این نرم افزار آماده نمایید.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود FontExpert 2014 v12.0 Release 2 - نرم افزار مدیریت فونت

نرم افزار مدیریت فونت FontExpert به منظور مدیریت و پیش نمایش تمام فونت های شما (نصب شده یا نصب نشده) ابزار مفیدی بشمار می آید. FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها (سی دی، هارد دیسک، حافظه های فلش و ...) لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشی از کلیه فونت های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید فونت مورد نظر خود را مورد استفاده قرار بدهید. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی نظیر مدیریت و دسته بندی فونت ها قادر است بصورت خودکار فونت های خراب و ناقص را شناسایی کرده و نمایش دهد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود uTorrent v3.3.2 Build 30416 Stable - نرم افزار دانلود فایل های تورنت

µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/29 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

   1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه