سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Windows 8.1 AIO 20in1 x86/x64 Integrated November 2013 Preactivated - ویندوز 8، همراه با جدیدترین آپدیت ها به صورت فعال شده

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

این نسخه از ویندوز دربردارنده 20 نسخه مختلف ویندوز 8.1 به همراه تمامی آپدیت های ارائه شده توسط مایکروسافت تا ماه نوامبر 2013 و به صورت از پیش فعال شده (بدون نیاز به فعال سازی) می باشد.

برخی از تغییرات ویندوز 8.1 نسبت به ویندوز 8:

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/1 ] [ 2:11 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   11      

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه