سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود IconCool Studio Pro v8.00 Build 131110 - نرم افزار طراحی و خلق آیکون های منحصر به فرد

شرکت Newera Software Technology که در زمینه تولید و ساخت نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد، با معرفی نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio ویژه ساخت آیکون های زیبا توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان کامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره کند، با استفاده از نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio Pro شما قادر خواهید بود آیکون های دلخواه خود را در محیط کاملاً گرافیکی و ساده در عین حال حرفه ای خلق کنید. قابلیت ویرایش فورمت های تصویری و تصاویر مختلف و تبدیل مستقیم این تصاویر به آیکون ها و در نهایت ویرایش آیکون ها از قابلیت های اصلی این نرم افزار است. IconCool Studio Pro با جلوه ها و فیلتر های متنوعی که دارد، علاوه بر آسان تر کردن کار طراحی، آثار شما را بسیار زیباتر و منحصر به فردتر خواهد کرد. اگر بدنبال ساخت آیکون برای نرم افزار های خود هستید و قصد دارید رنگ و آب برنامه خود را زیباتر کنید این برنامه را از دست ندهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IconCool Studio Pro:
 - پشتیبانی نسل جدید آیکون ها یعنی آیکون های ویندوز ویستا
 - نمونه های متنوع آیکون ویستا که به عنوان الگو می توانید از آنها استفاده کنید
 - قابلیت پشتیبانی فرمت PSD نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop که به اسانی آن را Import , Export می نماید
 - ایجاد تغییر در آیکون های ویندوز و تعویض آیکون های بخش های مختلف مانند My Computer, My Documents و ...
 - قابلیت پشتیبانی انیمیشن های GIF و استفاده از فریم های آن
 - دارای بیش از 50 فیلتر مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر ورودی، فیلتر هایی مانند lurring, Sharpening, Embossing و ...
 - دارای بیش از 15 جلوه مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر ورودی، جلوه هایی مانند Linear Gradient, Wave, 3D shadow, 3D Button, Text Gradient Effects و ...
 - قابلیت جستجو سریع برای فرمتهای مختلف آیکون در سیستم یا محیط یک شبکه
 - پشتیبانی 25 فرمت گوناگون تصویری برای ورود به محیط نرم افزار و ویرایش و تبدیل آنها به آیکون های دلخواه، فرمتهایی مانند BMP, DIB, EMF, GIF, ICB, ICO, ICL, JPG, JPEG, PBM, PCD, PCX, PGM, PNG, PPM, PSD, PSP, RLE, SGI, TGA, TIF, TIFF, VDA, VST, WBMP and WMF
 - قابلیت ذخیره ی نهایی به 12 فرمت مختلف BMP, CUR, GIF, JPG, ICL, ICO, PNG, WBMP, EMF, WMF, TGA and TIF.
 - تغییر نشانه های ماوس به راحتی
 - و ...

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود LastPass v3.0.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پسوردهای اینترنتی

LastPass یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید. این نرم افزار از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید! شما می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید، LastPass آن ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدی به سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبوررا به صورت خود کار برای شما پر می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LastPass:
- از بین بردن امکان فراموش کردن پسوردهای مختلف
- پر کردن فرم ها و فیلد های مربوط به مشخصات به صورت خودکار
- محافظت از پسوردها
- محیطی ساده و کاربر پسند
- دارای دیتابیس آنلاین وقابل در دسترس
- دسترسی و مدیریت داده های خود از چندین کامپیوتر
- پشتیبانی از مرورگر های  Internet Explorer ، Firefox ، Safari ، Google Chrome و Opera
- و ...

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/8/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود تصاویر آیکون های متنوع - Icons Mix

در این بخش شاهد بیش از 900 تصویر از آیکون های متنوع می باشید، این تصاویر با فرمت PNG ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/8/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Nava v1.2.2.0.0 - نرم افزار پخش آنلاین مداحی و نواهای مذهبی

نرم‌افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن میتوانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و ... را در اختیار داشته باشید و آن ها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آن ها، گوش دهید و لذت ببرید. فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود. در این نرم‌افزار دانلودری طراحی و نصب شده که شما با بیشترین سرعت میتوانید مداحی‌ها را به صورت streaming گوش دهید و برروی کامپیوتر خود بیاورید. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن اینترنت 256k ADSL میباشد که مداحی‌ها تقریبا بدون وقفه اجرا میشوند. این نرم‌افزار به گونه‌ای تعبیه شده که گروهی مجرب با شناخت فضای وب گلچینی از مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و ... را برای شما فراهم مینمایند و شما تنها با باز کردن نرم‌افزار میتوانید تمام آن ها را در کامپیوترتان داشته باشید. یکی از ویژگی های ممتاز نرم‌افزار پخش ترتیبی آن می‌باشد. شما میتوانید هر مداحی را که خواستید تنها با یک کلیک به لیست پخش اضافه کنید و سپس نرم‌افزار به صورت خودکار شروع به پخش آن ها با در نظر گرفتن پهنای باند مصرفی میکند.

نرم‌افزار به گونه‌ای هوشمندانه مداحی‌ها را دانلود میکند که خللی در پهنای باند شما ایجاد نشود. همچنین این نرم‌افزار از قابلیت Multi Threading استفاده میکند. یعنی شما میتوانید همزمان که یک مداحی را دانلود میکنید مداحی‌های دیگر را نیز به صورت موازی دانلود نمایید. سیستم هوشمندی که در این نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌ای عمل میکند که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تأثیر فراوانی نگذارد و یا پهنای باند شما را مختل نکند. شما میتوانید هر مداحی و یا سخنرانی را که خواستید، در دستههایی که خودتان ساخته‌اید قرار دهید و سپس آن ها را گوش دهید، مانند bookmark کردن. همچنین هر مداحی را بعد از دانلود کامل آن میتوانید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. در این نرم‌افزار شما میتوانید مداحی‌ها را بر اساس مشخصات آن ها برای مثال مناسبت ها، نام مداح، نوع مداحی و... فیلتر و جداسازی کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مداحی یا سخنرانی را بر اساس فایل‌های آرشیو شده، جدیدترین مداحی‌های اینترنت و یا گروهبندی‌های شخصی‌تان، مشاهده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nava:

- سرعت بالا
- جمع آوری مداحی‌های اینترنت
- پخش ترتیبی
- مدیریت پهنای باند
- دسته بندی و ذخیره سازی
- جداسازی و فیلترکردن مداحی‌ها
- ادعیه و مناجات
- سخنرانی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود فونت انگلیسی تزئینی - 2981 Premium Decorative Cyrillic Fonts

این مجموعه شامل بیش از 2000 فونت انگلیسی تزئینی متنوع می باشد، این فونت ها با فرمت TTF ذخیره شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود DiskPatch v4.0.300 - نرم افزار رفع مشکلات دسترسی به هارد دیسک

خرابی MBR، جداول بخش بندی و سکتورهای بوت همیشه از جمله بیشترین دلایل از دست رفتن داده ها به حساب می آیند.
DiskPatch نرم افزاری است که برای مقابله با اکثر مشکلات رایجی که مانع دسترسی شما به داده هایتان می شوند، طراحی شده است. مشکلاتی مانند: MBR های خراب شده، جداول بخش بندی خراب شده، بخش بندی های حذف شده اتفاقی، بوت سکتورهای خراب شده و بد سکتورها. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای کاربران با سطح اطلاعات پایین نیز قابل استفاده باشد. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید از دیسک استراکچرهای مهم خود بکاپ بگیرید. و نیز ویرایشگر قدرتمند دیسک می باشد. با استفاده از این نرم افزار اکثر مشکلاتی که باعث از دست رفتن یک دیسک یا درایو می شوند بصورت اتوماتیک حل می شوند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به DiskPatch اجازه اسکن دیسک تان را بدهید. زمانی که DiskPatch اسکن را تمام کرد شما می توانید بخشی که غیرقابل دسترسی است را انتخاب کنید. چنانچه ویندوز به هنگام شروع نتواند اجرا شود، سیستم خود را بوت کرده و با استفاده از نرم افزار DiskPatch مشکل موجود را برطرف کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DiskPatch:
- قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و نیز کاربران با سطح اطلاعات پایین
- ویرایشگر دیسک
- اسکن دیسک های خواندنی یا نوشتنی مخرب
- شبیه سازی دیسک به دیسک
- پاک کردن دیسک
- تعمیر خودکار جداول بخش بندی یا بوت سکتورهای آسیب دیده و از دست رفته
- سریع، آسان و مطمئن
- امکان بکاپ گرفتن از دیسک استراکچرهای مهم
- راه اندازی به وسیله یک دیسکت، سی دی و یا دی وی دی self-starting
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

DS1307ای سی ساعت است که دارای باطری بکاب است که موقع قطع برق تنظیمات ساعت بهم نمی خوره

در زیر یک pcهمراه یک مثال اورده شده که امید وارم به کمک تون بیاد

همین طور برای کوچک کردن pcتون می تونید از این استفاده کنید

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه