سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Autodesk 3ds Max Design 2014 SP3 x64 + Extension  - نرم افزار طراحی سه بعدی مختص معماران

3ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به 3DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است، این نرم افزار دارای سیستم آنالیز نور Indirect Illumination & Radiosity سیستم ذره Particle System بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبادل اطلاعات با نرم افزارهای AutoCAD و  Revit و امکان همکاری با نرم افزارهای افتر افکت و فتوشاپ اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk 3ds Max Design:
- تبادل اطلاعات با نرم افزارهای AutoCAD و Revit
- فراهم کردن ابزارهای مدلسازی، انیمیشن و رندرینگ
- وجود ابزارهای آنالیز ویژه شاخه های مهندسی عمران و معماری
- امکان همکاری با نرم افزارهای افتر افکت و فتوشاپ
- ویژگی های جدید Compositing   موسوم به Slat Compositing Editor
- پشتیبانی از نقشه های برداری
- رندرینگ سه بعدی
- برخورداری از قابلیت های جدید Render موسوم به ActiveShade Interactive iray
- انیمیشن سه بعدی
- شبیه سازی بهتر نور و سایه
- وجود انواع روش ها و ابزارهای مدل سازی نظیر Polygon ،Spline ،NURBS
- فراهم کردن مجموعه ابزار کامپوزیت با کارایی بالا
شبیه سازی و تجزیه و تحلیل آسمان، خورشید و نور مصنوعی
- و ...

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/8/14 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

Mayaدانلود Autodesk Maya 2014 SP3 x64 + Extension + 2013 x86/x64 - نرم افزار مایا، طراحی مدل های سه بعدی و تولید انیمیشن


  (مایا) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال 2005 شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk Maya) به بازار عرضه شدند.

مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

تا سال 2009 مایا در دو گونه? Maya Complete و Maya Unlimited عرضه می‌شد که گونه? دوم امکانات گسترده تر همین طور قیمت بالاتری داشت، اما از نسخه 2010 به بعد فقط در یک گونه و با تمام امکانات عرضه می شود.
در سال 2003 نرم‌افزار مایا برنده جایزه Academy Award برای "موفقیت‌های علمی و فنی" شد.
هسته اصلی مایا در زبان سی‌پلاس‌پلاس نوشته شده است.

قابلت های کلیدی نرم افزار Autodesk Maya:

- پشتیبانی از Multi-threading و algorithmic speed-ups برای  بالا بردن کارایی سخت افزار
- مدلسازی چندضلعی پیشرفته
- انتقال UV ها و دیگر صفات میان مدلها
- توانایی پیشرفته در ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder , 3DS Max و Toxik
- یکپارچه سازی برنامه مایا با تکنولوژی Framework
- دارای محیطی کاملا شهودی و بصری
- دارای ابزارهای مدیریت داده ها و صحنه ها
- پشتیبانی از مدلسازی NURBS
- قابلیت مدلسازی سطوح فرعی
- قابلیت Toon Shader
- امکان Rendering کنترل ها و  Effect ها
- واقعی تر کردن فیزیک محیط خارج به وسیله قابلیت mental ray Shaders. به وسیله قابلیت جدید سایه زنی طبیعی خورشید و یا آسمان می توانید اشیاء واقع گرایانه تری نسبت به موقعیت خورشید  و سایه نور آن ایجاد کنید.
قابلیت های Maya Fluid Effects™ :
- شبیه سازی و Rendering انواع مختلفی از حالات جو , آتش بازی , مایعات چسبناک , و Effect های دریای باز
قابلیت های Maya Fur :
- خلق آسان لباسهای واقعی , موهای کوتاه , پشم و سبزه بر روی NURBS و یا مدلهای چند ضلعی
قابلیت های Maya Cloth :
- به وسیله این قابلیت می توانید مثلا ظاهر یک لباس را بر اساس نیازهای خود، خشک، شل، چسبناک و ... نمایش دهید
قابلیت های Maya Live :
- ترکیب حالت زنده 2D با عناصر 3D
قابلیت های Maya Hair:
- خلق , مدل دهی و Rendering موهای بلند به صورت کاملاً پویا در NURBS و یا مدلهای چند ضلعی

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/13 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

 

این یک مدار قلب الکترو نیکی که با تایمر555 ساخته شده که با ساخت اون ودادن اون به عنوان

هدیه به دوستانتون می تونید اونارو خوشحال کنید

این مدار با حذینه خیلی کم درست میشه

و احتیاجی به برنامه نویسی نداره

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/13 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود MCS Drivers Disk v10.3.51.853 x86/x64 - کامل ترین مجموعه درایور های سخت افزاری با امکان نصب به صورت آفلاین

هنگام نصب و تعویض ویندوز و سیستم عامل کامپیوترها شما نیاز به سی دی و یا فایل درایورهای کامپویتر خود را دارید. حال اگر سی دی درایورهای خود را در اختیار نداشته باشید چگونه درایورها را پیدا می کنید. بهترین راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار MCS Drivers Disk است که با استفاده از بانک درایورهای خود و بی نیاز از اتصال به اینترنت تمامی درایورهای مورد نیاز برای هر کامپیوتر و هر ویندوزی را دارا می باشد.
MCS Drivers Disk با داشتن کامل ترین و جدیدترین درایورها، به شما این امکان را می دهد تا بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت کنید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MCS Drivers Disk:
- قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و نصب درایور مناسب برای آن ها به صورت کاملاً آفلاین
- دارا بودن درایورهای ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی
- پشتیبانی از ویندوز 2000 ، XP, Vista, 7 (سون) و 8
- قابلیت به روز رسانی درایورهای نصب شده
- ذخیره درایور های انتخابی بر روی سیستم شما
- گزارش گیری از درایور ها
- تهیه لیست از کلیه درایورهای موجود

ویژگی نرم افزار MCS Drivers Disk:
- درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.
- قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.
- درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/13 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود DriverPack Solution v13.0 R395 DVD + Full Edition - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DriverPack Solution:
- نصب اتوماتیک درایورها تنها در چند دقیقه
- صرفه جویی در پول و زمان
- سازگار با انواع قطعات سخت افزاری کامپیوترهای متفاوت
- شامل آخرین نسخه از انواع درایورها
- به روزرسانی درایورهای نصب شده
- استفاده آسان
- دارا بودن درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و 7 (سون)
- رابط کاربری چند زبانه و شناسایی خودکار زبان سیستم
- دارای دو مد کاری ساده و پیشرفته (Expert)
- و ...

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/12 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Beyond Compare v3.3.8.16340 - نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها

برای خیلی از کاربران (به خصوص آن‌هایی که تعداد فایل‌های رایانه‌شان بسیار زیاد است) پیش می‌آید که به دنبال یک کلمه، عبارت یا جمله در فایل‌هایشان بگردند. قابلیت جستجوی ویندوز برای آن دسته از کاربرانی است که به جستجویی بسیار ساده در رایانه می‌پردازند. اما اگر این قابلیت ویندوز نیز به کمک شما نیامد چه‌کار می‌کنید؟ برنامه‌های زیادی هستند که فایل‌ها را بر اساس حجم، نام و سایر ویژگی‌ها مقایسه می‌کنند. اما برنامه‌ای هم برای مقایسه محتوای فایل‌ها وجود دارد که نام آن Beyond Compare است.
نرم افزار Beyond Compare ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید.
این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه کنید.

از این برنامه برای مدیریت کدهای منبع (source code) و همگام نگاه‌داشتن پوشه‌ها استفاده می‌شود. Beyond Compare می‌تواند یک عکس فوری از ساختار فهرست‌ها ایجاد کند، و آن را با یک عکس دیگر مقایسه کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بیش‌ترین جزئیات به دنبال تفاوت‌ها بگردید و با دقت تمام آن‌ها را تطبیق دهید. هم‌چنین می‌تواند اعمال زیادی روی فایل‌ها و متون انجام دهد. برای استفاده کردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و این نرم افزار قادر است که فایل های متنی شما و همچنین فایل های HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور کامل خود و رنگی کردن متون به مقایسه کامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار کامل می توانید به صورت حرفه بر روی فایل های خود مدیریت کامل داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Beyond Compare:
- قابلیت مقایسه فولدرها
- دارای 3 روش برای ترکیب
- توانایی مقایسه فایل‌های متنی
- قابلیت همگام سازی و همزمانی فولدرها
- امکان مقایسه فایل های داده ای
- قابلیت مقایسه فایل های تصویری
- توانایی مقایسه حجم و مضمون باینری
- قابلیت مقاسه اطلاعات ورژن
- توانایی مقایسه اطلاعات MP3
- مقایسه پوشه‌ها، آرشیوهای فشرده و سایت‌های FTP
- امکان به‌روزرسانی وب سایت‌ها
- قابلیت ادغام تغییرات کدها
- مقایسه خروجی برنامه
- و ...

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/12 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

برای روشن کردن ال ای دی با برق شهر می توانید از این مدار استفاده کنید



توجه
هنگام کار با برق شهر نکات ایمنی را رعایت کنید
کلیه اتصالات را قبل از راه اندازی مدار عایق بندی کنید
هنگامی که مدار به برق وصل است از دست زدن به قطعات حتی ال ای دی ها
جدا خودداری کنید

با این مدار می توانید از2تا70 ال ای دی را بصورت سری روشن کنید
در صورتی که از پل دیود استفاده نکنید ال ای دی ها روشن می شود اما
نورشان دچار لرزش خواهد شدو چشم را اذیت میکند

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/11 ] [ 1:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه