سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Nava v1.2.2.0.0 - نرم افزار پخش آنلاین مداحی و نواهای مذهبی

نرم‌افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن میتوانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و ... را در اختیار داشته باشید و آن ها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آن ها، گوش دهید و لذت ببرید. فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود. در این نرم‌افزار دانلودری طراحی و نصب شده که شما با بیشترین سرعت میتوانید مداحی‌ها را به صورت streaming گوش دهید و برروی کامپیوتر خود بیاورید. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن اینترنت 256k ADSL میباشد که مداحی‌ها تقریبا بدون وقفه اجرا میشوند. این نرم‌افزار به گونه‌ای تعبیه شده که گروهی مجرب با شناخت فضای وب گلچینی از مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و ... را برای شما فراهم مینمایند و شما تنها با باز کردن نرم‌افزار میتوانید تمام آن ها را در کامپیوترتان داشته باشید. یکی از ویژگی های ممتاز نرم‌افزار پخش ترتیبی آن می‌باشد. شما میتوانید هر مداحی را که خواستید تنها با یک کلیک به لیست پخش اضافه کنید و سپس نرم‌افزار به صورت خودکار شروع به پخش آن ها با در نظر گرفتن پهنای باند مصرفی میکند.

نرم‌افزار به گونه‌ای هوشمندانه مداحی‌ها را دانلود میکند که خللی در پهنای باند شما ایجاد نشود. همچنین این نرم‌افزار از قابلیت Multi Threading استفاده میکند. یعنی شما میتوانید همزمان که یک مداحی را دانلود میکنید مداحی‌های دیگر را نیز به صورت موازی دانلود نمایید. سیستم هوشمندی که در این نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌ای عمل میکند که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تأثیر فراوانی نگذارد و یا پهنای باند شما را مختل نکند. شما میتوانید هر مداحی و یا سخنرانی را که خواستید، در دستههایی که خودتان ساخته‌اید قرار دهید و سپس آن ها را گوش دهید، مانند bookmark کردن. همچنین هر مداحی را بعد از دانلود کامل آن میتوانید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. در این نرم‌افزار شما میتوانید مداحی‌ها را بر اساس مشخصات آن ها برای مثال مناسبت ها، نام مداح، نوع مداحی و... فیلتر و جداسازی کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مداحی یا سخنرانی را بر اساس فایل‌های آرشیو شده، جدیدترین مداحی‌های اینترنت و یا گروهبندی‌های شخصی‌تان، مشاهده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nava:

- سرعت بالا
- جمع آوری مداحی‌های اینترنت
- پخش ترتیبی
- مدیریت پهنای باند
- دسته بندی و ذخیره سازی
- جداسازی و فیلترکردن مداحی‌ها
- ادعیه و مناجات
- سخنرانی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

مشخصات

  شرکت سازنده:
حجم فایل: 11.8 مگابایت

 

راهنمای نصب

1- برای اجرای نرم‌افزار نوا لازم است Net Framework 4. بر روی ویندوز شما نصب شده باشد، در صورت نیاز می توانید از طریق این لینک، آن را دانلود کرده و نصب کنید.
2- از نسخه ی مخصوص ویندوز 7 برای سیستم عامل Vista نیز میتوانید استفاده کنید. در صورتی که از فایروال خاصی استفاده میکنید باید نرم‌افزار را جزء لیست مجوزدار برای ارتباط با اینترنت قرار دهید.
3- نسخه ی مخصوص ویندوز XP، برای سیستم عامل XP Service Pack 3 می‌باشد و احتمال نصب آن برروی سیستم عامل های قبلی کم می‌باشد.

لینک های دانلود


دانلود دانلود نسخه ی مخصوص ویندوز XP‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 11.8 مگابایت
دانلوددانلود نسخه ی مخصوص ویندوز 7‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 11.8 مگابایت


[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]


قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه