سفارش تبلیغ
صبا ویژن
والپیپر های زیبا به همراه تقویم دی ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای دی ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/4 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

 

دانلود HDR Darkroom 2 Pro v1.0.1 - نرم افزار ایجاد تصاویر HDR با کیفیت

در دنیای عکاسی حتماً تا به حال با عبارت HDR مواجه شده‌اید، قابلیتی که امروزه در اکثر دوربین‌های کوچک و بزرگ و حتی در گوشی‌ها و تبلت‌ها هم وجود دارد. اما شاید تاکنون معنی و مفهوم HDR را نشنیده باشید، HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده‌ی دینامیکی گسترده است. معمولاً تصویری که حاصل استفاده از HDR است، به آنچه ما توسط چشم خود می‌بینیم، قرابت بیشتری دارد و در واقع جزئیات بخش‌های تاریک و روشن آن، بیشتر است. HDR Darkroom 2 Pro نرم افزاری است که می تواند از عکس های دیجیتالی معمولی شما تصاویر HDR زیبا و باکیفیتی ایجاد کند.
HDR Darkroom 2 Pro یک نرم افزار فوق العاده برای اصلاح تصاویر دیجیتالی  و ایجاد تصاویر HDR بسیار زیبا از آن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اشکالات ناشی از تنظیمات لنز، انحرافات رنگی و ... موجود در عکس های دیجیتالی خود را اصلاح کنید. همچنین می توانید از نرم افزار HDR Darkroom Pro برای اضافه کردن افکت های زیبا به تصاویر خود استفاده کرده و ارزش هنری عکس های خود را بالا ببرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی و به ارزانی تصاویر منظره های بسیار زیبا و چشمگیری را ایجاد کنید. شما می توانید یکی از 16 استایل HDR جدید موجود در این نرم افزار را انتخاب کنید تا سریع تر و آسان تر، آپشن های ویرایش خود را به در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی نیست که وقت زیادی را صرف ویرایش عکس های خود کنید، چرا که HDR Darkroom عکس های شما را به سرعت و به صورت بلادرنگ پردازش می کند.

همچنین در این نرم افزار امکان پردازش گروهی تصاویر نیز فراهم شده است. این نرم افزار از فایل های RAW از بیش از 150 مدل دوربین از جمله: Canon, Nikon, Sony, Olympus و Panasonic پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/3 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Pointstone System Cleaner v7.4.0.390 - نرم افزار حل مشکلات سیستم عامل

نرم افزار System Cleaner ابزاری قدرتمند در زمینه بازگرداندن فضای اشغال شده هارد، پاکسازی تاریخچه ناشی از فعالیت های اخیر رایانه و تغییر شرایط کار آن همانند روز اول می باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا درایو ها را از شر فایل های غیر ضروری و موقتی خلاص کنید و مرورگر کش، فایل های اضافی، کوکی ها، لیست اسناد اخیر، فایل های موقت، ورودی های uninstall شده سرگردان و بسیاری از فایل های اضافی دیگر را تمیز کنید. این برنامه شامل 100 برنامه الحاقی می باشد که آن را قادر به اسکن و شناسایی بسیاری از فایل های غیر ضروری در رایانه می سازد. می توانید فایل های غیر ضروری را به سطل آشغال هدایت کنید و یا می توانید از آنها پشتیبان بگیرید. به علاوه نرم افزار System Cleaner شامل برنامه مدیریت شروع به کار ویندوز windows start up می باشد که امکان حذف فایل های uninstall کننده غیر مجاز از رجیستری و همچنین امکان برگرداندن تغییرات ناخواسته فراهم می کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/3 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Easy GIF Animator v6.0.0.51 - نرم افزار ساخت بنرهای تبلیغاتی انیمیشن

نرم افزار Easy GIF Animator یک برنامه قوی و ساده برای ساخت و ویرایش انواع تصاویر GIF انیمیشن می باشد. از این نرم افزار می توان برای ساخت و ویرایش بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایت ها نیز استفاده نمود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/3 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود FolderSizes Enterprise Edition v6.1.76 - نرم افزار مدیریت فضای هارددیسک

نرم افزار FolderSizes ابزاری قدرتمند جهت تجزیه و تحلیل و مدیریت فضای هارددیسک می باشد. FolderSizes گزارشات جزئی و دقیق بصورت نموداری وگرافیکی از میزان فضای دیسک مورداستفاده شما بصورت بلافاصله و پویا، درحین اسکن نمودن سیستم شما ارائه می کند. همچنین می توانید توسط این برنامه به هر زیر پوشه ای توسط دوبار کلیک برروی لیست جزئی و یا تصویر نمودار بصورت عمقی وارد شده که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت منبع مصرفی بیش از اندازه فضای هارددیسک خود را تعیین محل و شناسایی نمایید. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/2 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود ProShow Gold v6.0.3395 - نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

بسیاری از کاربران همواره در پی نرم افزاری برای تبدیل عکس ها خود به فیلم هستند تا بتوانند با مشاهده آنها در دستگاه DVD و یا کامپیوتر همواره خاطرات خوش خود را زنده و جاوید نگهدارند! ProShow Gold محصول شرکت Photodex یکی از قوی ترین نرم افزارهای تبدیل عکس به فیلم می باشد، با کمک ProShow Gold می توانید ابتدا عکس های خود را هم اندازه کرده، بزرگ کنید و بچرخانید و سپس با پشت سر قرار دادن عکس ها، از آن ها اسلاید شو (Slide Show) تهیه کنید و  آن را در قالب یک فایل تصویری به فرمت DVD/VCD، فایل اجرایی (EXE)، فایل فلش (Flash) و یا اسکرین سیور (Screen Saver) ذخیره کنید. ProShow Gold با دارا بود بیش از 280 افکت و جلوه تصویری می تواند اسلاید شو های فوق العاده زیبایی خلق کند، علاوه بر این ها شما می توانید بر روی فیلم نوشته اضافه کنید و یا آهنگ مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید تا در حین نمایش موزیک نیز پخش شود.

از امکانات دیگری این نرم افزار می توان به امکان WEB SHOW اشاره کرد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید عکس های خود را به صورتی بسیار زیبا بر روی شبکه اینترنت قرار دهید و آن ها را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/2 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v10.2.0 x86/x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز کننده فشردگی) است: یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...


ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/1 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7      

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه