سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Microsoft SharePoint Designer 2013 SP1 x86/x64 - نرم افزار طراحی حرفه‌ای وب سایت

Microsoft SharePoint یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه شده است. اولین نسخه از SharePoint در سال 2001 منتشر شد و آخرین نسخه از آن در سال 2013 وارد بازار شده است. نسخه‌های ابتدایی این برنامه بیشتر برای کاربردهایی نظیر مدیریت محتوا و مدیریت اسناد مورد استفاده قرار می‌گرفت اما قابلیت‌های قابل توجه بسیاری به نسخه‌های اخیر برنامه اضافه شده است.  این برنامه شامل مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های چند منظوره تحت وب بوده که بر روی یک ساختار فنی قوی قرار گرفته است. به صورت پیش فرض رابط کاربری SharePoint مشابه مایکروسافت آفیس است و یکپارچگی بالایی با این مجموعه دارد. ابزارهای تحت وب SharePoint به گونه‌ای طراحی شده است که توسط کاربران مبتدی نیز قابل استفاده باشد. این برنامه بستر مناسبی برای راهکارهایی چون پورتال داخلی، مدیریت فایل‌ها و اسناد، تعاملات تیمی، شبکه‌های اجتماعی، اکسترانت، وب سایت‌ها، جستجوی سازمانی و هوش تجاری می‌باشد. علاوه بر این SharePoint قابلیت یکپارچه سازی سیستم‌ها، یکپارچه‌سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارها را فراهم می‌کند.

Microsoft SharePoint Designer یک ویرایشگر HTML و ابزار رایگان طراحی وب است که برای ایجاد و تغییر سایت‌ها، گردش کارها و صفحات SharePoint از آن استفاده می شود. این برنامه مشابه مجموعه مایکروسافت آفیس بوده و یک ابزار تحت ویندوز است. این برنامه یک نرم افزار حرفه‌ای برای توسعه و طراحی سریع وب سایت می‌باشد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا است و استفاده از آن برای تمامی کاربران حتی افراد مبتدی بسیار آسان خواهد بود.

این نرم افزار که از چند سال پیش در واقع جایگزینی برای نرم افزار Frontpage در مجموعه Office سابق شده است، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. کاربران حرفه‌ای می‌توانند راه حل‌های بدون کد شامل انواع مختلف سناریوها از سایت‌های اشتراکی و انتشارات اینترنتی، اطلاعات تجاری، راه حل‌های هوشمند و جریان‌های کاری انسانی را به راحتی طراحی کنند؛ علاوه بر این، برنامه نویسان می‌توانند از این نرم افزار برای شروع سریع پروژه‌های برنامه نویسی SharePoint استفاده کنند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft SharePoint Designer:
- ایجاد گزارش‌های با تأثیر بالا.
- ساخت صفحات ASP.NET تعاملی.
- دارای ویرایشگر با ابزار پیشرفته و استفاده آسان به صورت کاملاً گرافیکی.
- قابلیت قرار دادن اجزا مختلف همانند عکس، نوشته، کلیدها، فرم‌ها و غیره در صفحات با چند کلیک.
- قابلیت قرار دادن فایل‌های صوتی و تصویری.
- توانایی ذخیره سازی پروژه در حال اجرا به صورت یک فایل و ادامه طراحی در زمان دلخواه.
- قابلیت انتشار صفحات وب بر روی اینترنت به کمک ابزار انتشار نرم افزار.
- دارای قالب‌های آماده برای طراحی.
- دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا و آسان.
- رایگان و سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز.

راهنمای نصب

1. ابتدا نرم افزار را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

2. با اجرای فایل Setup.exe مراحل نصب را آغاز کنید.

توجه: سرویس پک 1 این برنامه به صورت یکپارچه شده به همراه نرم افزار قرار دارد و در هنگام نصب به طور خودکار نصب می‌شود در نتیجه نیازی به دانلود و نصب بسته سرویس پک 1 به صورت جداگانه نیست.

توجه: این نرم افزار رایگان بوده و بدون هیچ گونه محدودیتی قابل استفاده است.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 32 بیتی - 612 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
اطلاعات نسخه 64 بیتی - 715 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

[ شنبه 92/12/24 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]


قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه