سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود BlazeVideo DVD Copy v6.0.0.0 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

یک برنامه ساده برای کپی کردن فیلم های DVD با سرعت بالا، توسط این برنامه شما می توانید تمام مجموعه فیلم های DVD خود را کپی کنید، تنها با یک کلیک می توانید فیلم ها مورد علاقه خود را باز بینی و یا آرشیو کنید. به راحتی می توانید از DVD خود یک نسخه کپی شده تهیه کنید بدون نگرانی از پیام های خطا، DVD کپی شده همانند DVD اصلی می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای اجرا ندارد و می توانید آن را در اکثر DVD Player ها مشاهده کنید. شما می توانید DVD های خود را روی هارد دیسک کپی کنید و یا آن ها را روی یک DVD خام ضبط کنید، برای ضبط یک DVD هم می توانید از IMAGE گرفته شده روی هارد دیسک استفاده کنید.

این برنامه قادر به فشرده سازی DVD-9 movie ها برای ضبط کردن آن ها روی DVD های خام DVD-5 movie می باشد. این برنامه با انواع DVD-5/DVD-9 سازگاری کامل دارد. شما می توانید یک DVD را به طور کامل کپی کنید همچنین می توانید فقط قسمت های خاص آن را کپی کنید، عنوان مورد علاقه، قسمت خاص، زیر نویس و صدا،  هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اندازه تصویر نیز را هم تعیین کنید سپس DVD خود را ضبط کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BlazeVideo DVD Copy: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود PdfGrabber Pro v8.0.0.8 x86/x64 - نرم افزار تبدیل فرمت pdf به دیگر فرمت ها

PdfGrabber Pro نام یکی از نرم افزارهای فوق العاده ای در زمینه تبدیل بسیار سریع فایل های پی دی اف است. این نرم افزار به راحتی برای شما امکان تبدیل اسناد PDF به فرمت های دیگر چون ورد، اکسل، تصویر، پاورپوینت، HTML، متن و XML را فراهم می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است. همچنین از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل های پی دی اف به داخل نرم افزار و نیز از پردازش دسته ای فایل ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار میزان کمی از منابع سیستم شما را نیز استفاده می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PdfGrabber Pro: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود AutoHideDesktopIcons v2.42 - نرم افزار پنهان سازی آیکون های دسکتاپ در زمان مشخص

AutoHideDesktopIcons یک برنامه بسیار سبک برای ویندوز است که به صورت خودکار بر مبنای حرکات موس آیکون های موجود بر روی دسکتاپ را در طی یک زمان مشخص، مخفی کرده و مجدداً نمایش می دهد. این نرم افزار برای سازماندهی دسکتاپ کامپیوتر شما بسیار مفید است و دارای یک رابط کاربری گرافیکی و ساده است. با استفاده از مجموعه گزینه های تعریف شده بر روی رابط کاربری این نرم افزار می توانید به سرعت یک صفحه دسکتاپ تمیز و مرتب، برای خود ایجاد کنید. برای مثال شما می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که چنانچه به مدت 10 ثانیه فعالیتی بر روی دسکتاپ خود انجام ندهید، آیکون ها ی دسکتاپ شما مخفی شوند و در صورتی که به آیکون های دسکتاپ نیاز داشتید با فشردن یکی از دکمه های موس آیکن ها  مجدداً ظاهر می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoHideDesktopIcons: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2      

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه